Klantenservice

Wij denken met u mee om de mogelijkheden van GSO optimaal te benutten. U kunt storingen melden via +31 6 41 22 18 12 of info@in-genium.nl

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten en producten.


Wat is GSO?

Volledig ontrokken van de straatzijde en voor het oog een onzichtbare technische infrastructuur die het mogelijk maakt om centraal ontvangen satellietsignalen te distribueren naar individuele woningen.Het voordeel hiervan is: 'alle schotelantennes kunnen van de gevel.'

Hoe werkt GSO?

Bij de implementatie van GSO worden één of meerdere schotelantennes onopvallend op het dak van een wooncomplex geïnstalleerd. Satellietsignalen worden hier ontvangen en doorgestuurd naar de centrale distributiekast, waar vanuit verdere verspreiding plaatsvindt naar de afzonderlijke woningen.

Waarom GSO?

  • Woningwaarde blijft in tact
  • Esthetisch behoud
  • Geen schade aan het wooncomplex
  • Tegemoetkoming naar bewoners
  • Volwaardig alternatief
  • Vermijden van gevaarlijke situatie

Waar en wanneer GSO?

GSO wordt (voornamelijk) toegepast tijdens renovatie en nieuwbouw van wooncomplexen met gemêleerde bewonersbestanden.

Storing melden

24/7 Storingslijn

+31 6 41 22 18 12


Collectieve storing

In geval van een collectieve storing aan het GSO-installatie zal Ingenium binnen 24 uur na melding de storing verhelpen. Bij een individuele storing komt een monteur van Ingenium binnen twee werkdagen op locatie om de bewoner te helpen.

Voor storingen tijdens kantooruren bel +31 6 41221812.

U kunt uw storing ook per e-mail aanmelden, stuur dan uw naam, adres, postcode en aard van de storing naar: info@in-genium.nl